Sengetøy til bamsene

Etter en (høyst nødvendig) opprydning på soverommet vårt, kom jeg over dyne- og stoffrester fra vognposen jeg sydde i høst. Nå har litt av restene blitt til et komplett sett med dyne, pute og madrass til brio-vogna til lillegutt, i tillegg ble det fire større dukkedyner som fortsatt mangler trekk. (Min kjære lurte på behovet for å ha fem dukkedyner. Han har kanskje et poeng, men det var altså begrenset hva man kunne lage ut av små dynerester. De skal nok bli omplassert før eller siden, bare de får seg trekk:-)
Kaninen sover nok godt i natt ihvertfall!

sengetoy

sengetoy2


I found the leftovers from the sleeping bag I made for my son’s stroller. Some of them have now become a complete bedding set that fits the brio-wagon, so now the bears and rabbits can sleep well:-)

Be Sociable, Share!
This entry was posted in sewing. Bookmark the permalink.

2 Responses to Sengetøy til bamsene

  1. mimouna says:

    Flott utnyttelse av rester. Det er nok mange som blir glade for en dukke/bamsedyne. :o )

  2. Elisabeth says:

    Kjempesøtt sengesett! Fint stoff som fortjente å bli til noe :) Skal skrive ned oppskriften på uglehalsen etterhvert. Har liggende en kladd her ;)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>